sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

I'm alive !

Tiistaina siis saavuttiin Tokioon ja vietettiin siellä 4 päivää arrival orientationissa. Jouduttiin olemaan koko ajan vaan neljän seinän sisällä = ei saatu lähtee porttien ulkopuolelle, vaan meijän piti hengata pelkästään National Olympic Youth Memorial Centerissä.

Aino, Kiia ja Roosa yritti bongata poneja, mutta kalterit esti ):

Mut mul oli ihan älyttömän hauskaa ja oli kiva tavata muistakin maista tulleita vaihtareita. Kaikki returneet oli ihania ja mulla tulee kamala ikävä kaikkia, jotka siellä oli. Perjaatteessa en ois vielä halunnu lähtee Tokiosta, mut olin myös tosi innoissani siitä, että nään mun host perheen.


Mun host perhe on aivan ihana ! Mua lentokentällä oli vastassa Okaasan ja Ayano (15v pikkusisko). Käytiin eilen mun koululla ottamassa mitat koulupukua varten ja oikeestaan mun koulupuku on aika ihana livenä ♥ Mun kumpikin pikkusisko käy samaa koulua, kun mä. Mun englannin opettaja on tosi mukava ja se oli ihan innoissaa nähdessää mut. Koululla käynnin jälkeen käytiin jossain söpössä pienessä kahvilassa ihan siinä koulun vieressä.

Kaikki on muutenki ottanu mut tosi hyvin vastaan ja oon tosi onnellinen tääl. Okaasan oli ihan innoissaan noista muumimukeista, jotka toin mukanani. Nää oli ihan ihmeissää salmiakista! Ja Ayano ei eka pitäny siitä, mut nyt se rakastaa sitä. Niin joo ja meillä on kolme koiraa ♥ Kaikki ranskanbulldoggeja !

Näkymä mun ja Ayanon "huoneiston" olohuoneen ikkunasta ~ Tuol rakennusten takana on sellasset ihan älyttömän siistit vuoret, laitan niistä kuvan, sitku saan otettuu hyvän.

Tänään aamulla heräsin n. 8 aikaan ja söin aamupalaa Okaasanin kanssa. Kävin sit heti aamusta Hikarumaman ja serkun kanssa temppelillä. Siellä mulle ja serkulle tehtiin joku rituaali (?) missä pyydetään Jumalaa suojelemaan meitä ja meijän perheitä jne. Se oli ihan älyttömän siistiä ~ Sen jälkeen tultiin kotiin ja lähin Otoosanin, Okaasanin ja Ayanon kanssa kaupoille. Käytiin Tsutaya'ssa eli sellassessa paikassa, mistä voi vuokrata CD'itä ja DVD'itä. Okaasan halus vuokrata mulle leffoja ja levyjä ;__;♥ SE PAIKKA OLI IHAN MAHTAVA ! ♥ Sen jälkeen käytiin vaatekaupassa ja Otoosan halus ostaa mulle takin, koska mun oma on suomessa ja tääl on tosi kylmä tuuli. Mulla on nyttenki tää takki päällä, koska tääl sisäl on aika kylmä. Sitte käytiin syömässä sushia ja tultiin kotiin. Kohta lähetään Okaasanin veljen kanssa syömään ~

Pistän lisää kuvia joskus myöhemmin, kun saan ne Ainolta ja Roosalta.

☆ ジャスミン

1 kommentti:

  1. eka kommaaja :D seuraavaa päivitystä odotellessa... mielenkiintosta luettavaa ~ :D

    VastaaPoista